• 2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow
    2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow

Η χρήση εργαλείων της Webex Meetings στην αποτελεσματική διδασκαλία

Πολύ συχνά, από τις συζητήσεις με εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας Webex meetings, αναδύονται ερωτήματα, όπως: “πώς να χρησιμοποιήσω την πλατφόρμα για να διδάξω σε μια διδακτική ώρα;” “πώς να χρησιμοποιήσω τον διαδραστικό πίνακα στη διδασκαλία;”  ή κάποιες δυσκολίες: “Ο διδακτικός χρόνος δεν επαρκεί για…

Εμφάνιση άρθρου

Loading

Δημιουργία βίντεο επίδειξης

Η  επίδειξη αποτελεί μια από τις πλέον γνωστές διδακτικές τεχνικές που μπορεί να εφαρμοστεί στις δραστηριότητες ψυχολογικής προετοιμασίας για την παρουσίαση των διδακτικών στόχων, καθώς και στις δραστηριότητες παρουσίασης της νέας γνώσης. Η δημιουργία αρχείων παρουσίασης ή βίντεο με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων παρουσιάζεται παρακάτω. Ψηφιακά εργαλεία Δημιουργίας βίντεο επίδειξης…

Εμφάνιση άρθρου

Loading

Δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών με το Educaplay

Στο Διαδίκτυο υπάρχουν πολλές υπηρεσίες web 2.0 που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία δραστηριοτήτων εμπέδωσης και αξιολόγησης, καθώς και για την ανάθεση εργασιών στο σπίτι, όπως σταυρόλεξα, ασκήσεις, κουίζ, κ.ά. Το Educaplay προσφέρει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε: παιχνίδια, σταυρόλεξα, κουίζ, κ.ά. Προκειμένου να χρησιμοποιήσουμε την υπηρεσία είναι απαραίτητο να δημιουργήσουμε…

Εμφάνιση άρθρου

Loading

Δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών με το Educandy

H υπηρεσία διαδικτύου Educandy Προκειμένου να χρησιμοποιήσουμε την υπηρεσία είναι απαραίτητο να δημιουργήσουμε έναν λογαριασμό (Signin), είτε δίνοντας ένα έγκυρο email και έναν κωδικό πρόσβασης ή τα στοιχεία ενός δικού μας λογαριασμού στο Google. Όταν συνδεθούμε, θα μεταβούμε αυτόματα στον πίνακα ελέγχου, όπου εμφανίζονται οι βασικές κατηγορίες δραστηριοτήτων: Λέξεις, (Words) Ταιριάσματα…

Εμφάνιση άρθρου

Loading

Σχεδιάζω διδακτικές δραστηριότητες

Με τον όρο διδακτική  δραστηριότητα εννοούμε τις παρεμβάσεις του εκπαιδευτικού που αποσκοπούν στη διευκόλυνση, την υποστήριξη και την καθοδήγηση των μαθητών προκειμένου να πετύχουν τους επιδιωκόμενους στόχους. Οι διδακτικές δραστηριότητες διακρίνονται από τις μαθησιακές που αφορούν τις ενέργειες των μαθητών.(Ματσαγγούρας, 2000: 247). Ο Newby κ.ά. (2009) προτείνουν πέντε είδη δραστηριοτήτων: …

Εμφάνιση άρθρου

Loading

Σχεδιάζω το πλάνο δραστηριότητας του εκπαιδευτικού σεναρίου

Με τον όρο εκπαιδευτικό σενάριο (educational scenario ή educational script) εννοούμε ένα μαθησιακό πλαίσιο που περιλαμβάνει μια προκαθορισμένη οργάνωση και σχεδίαση της διδασκαλίας και της μάθησης και περιγράφει με σαφήνεια και πληρότητα τις εκπαιδευτικές ενέργειες ή δραστηριότητες (educational activities) που συμβαίνουν σε έναν συγκεκριμένο χώρο και χρόνο. Με αυτή την…

Εμφάνιση άρθρου

Loading

Διόρθωση βιβλίων/τετραδίων

Η διόρθωση των βιβλίων/τετραδίων από τον/την εκπαιδευτικό αποσκοπεί στην ενημέρωση των μαθητών/τριών αναφορικά με την επίτευξη των διδακτικών στόχων του εκάστοτε κεφαλαίου και όχι στην αξιολόγησή τους. Αυτή επιτυγχάνεται μέσα από τις προφορικές και γραπτές δοκιμασίες (τεστ, φύλλα εργασίας) που προβλέπονται στο τέλος της ενότητας. Προτείνουμε δυο τρόπους: Πρώτος τρόπος:…

Εμφάνιση άρθρου

Loading

Διαχείριση εργασιών (φωτοτυπιών) στο σπίτι

Η εμφάνιση της πανδημίας φαίνεται ότι είναι σε θέση να αλλάξει πολλές από τις καθημερινές πρακτικές των εκπαιδευτικών, καθώς θέτει περιορισμούς στην επαφή και την επικοινωνία τόσο με τους μαθητές όσο και με το εκπαιδευτικό υλικό. Στη συνέχεια, παρουσιάζουμε προτάσεις σχετικά με τη διαχείριση πρακτικών που συμβαίνουν μέσα στην τάξη…

Εμφάνιση άρθρου

Loading

Αντιμετωπίζοντας ιδέες, αντιλήψεις και ανησυχίες των μαθητών

Είναι πλέον φανερό ότι από τον Μάρτιο του 2020 η καθημερινή πραγματικότητα έχει αλλάξει. Νέοι τρόποι μάθησης  (σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία), νέες έννοιες (κορωνοϊός, πανδημία, μάσκα, lockdown), νέες κοινωνικές συνήθειες (απόσταση, απομακρυσμένη επικοινωνία, απολύμανση) έχουν εισχωρήσει βίαια στον κόσμο των παιδιών και έχουν αλλάξει τόσο την οικογενειακή όσο…

Εμφάνιση άρθρου

Loading

Οδηγίες για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών

Η έναρξη της σχολικής χρονιάς σε περίοδο πανδημίας πραγματοποιείται μετά από μια παρατεταμένη περίοδο διακοπών και μέσω της εφαρμογής μέτρων πρόληψης. Αυτή η ιδιαίτερη συνθήκη λειτουργίας του σχολείου επηρεάζει όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας (εκπαιδευτικό προσωπικό, οικογένειες, μαθητές), προκαλώντας συχνά προβληματισμό σχετικά με ποικίλα θέματα που χρειάζεται να αντιμετωπιστούν…

Εμφάνιση άρθρου

Loading