• 2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow
    2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow

Βιογραφικό

Γεώργιος Μακαρατζής
Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου
3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Κ. Μακεδονίας

Σπουδές – πτυχία

2017  Διδακτορικό Δίπλωμα στις Επιστήμες της Αγωγής. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης – Παιδαγωγική Σχολή – Παιδαγωγικό -Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, βαθμός Άριστα.

2007  Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Παιδαγωγικής. Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας – Παιδαγωγική Σχολή- Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, βαθμός Άριστα.

2006  Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης – Παιδαγωγική Σχολή – Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, βαθμός Άριστα.

2000  Δίπλωμα Διετούς Μετεκπαίδευσης στη Γενική Αγωγή. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης – Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης- Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης «Δημήτρης Γληνός», βαθμός Άριστα.

Επαγγελματική εμπειρία

2017 -18  Εμπειρογνώμων στην εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών για το μάθημα της Ιστορίας της Ε΄ τάξης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση, Ι.Ε.Π. – Υπ.Π.Ε & Θ.

2012-13 Υπεύθυνος Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων με θέμα “Παλαιές και Νέες Χρήσεις Κτηρίων και Τόπων Λατρείας στη Βέροια”, 8ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας.

2012 Σύμβουλος Προώθησης του προγράμματος “ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείου 21ου αιώνα) – Πιλοτική Εφαρμογή” που οργάνωσε και πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

2010 -2011.  Επιμορφωτής στο πρόγραμμα “ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΣΧΟΛΕΊΟ 21ΟΥ ΑΙΏΝΑ – η Μετάβαση: Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών νέων ειδικοτήτων και δασκάλων στα δημοτικά σχολεία”, 1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης, από 21-10-2010 έως 22-10-2010 (Α΄Φάση) και στις 21-03-2011 (Β΄Φάση).

2010 -2011. Επιμορφωτής και Σύμβουλος Προώθησης και στο πρόγραμμα “ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ” (22/05/2011-05/06/2011) ως επιμορφούμενος.

2008. Επιμορφωτής σε επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης που διοργάνωσε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο με θέματα «Ευέλικτη Ζώνη» και  “Νέα διδακτικά πακέτα».

2008- σήμερα. Επιμορφωτής στο πρόγραμμα “ Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία”, στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ) Ημαθίας και Πέλλας. Διάρκεια άνω των 700 ωρών.

2005-06. Συντονιστής Ευρωπαϊκού Πιλοτικού Προγράμματος Αγωγής Υγείας με τίτλο «Κοινωνική Προσαρμογή στο Περιβάλλον» (σύμπραξη έξι δημοτικών σχολείων του Ν. Ημαθίας).

Πραγματοποίηση προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Eκπαίδευσης, Aγωγής Yγείας και Tοπικής Iστορίας στο πρωτοβάθμιο σχολείο.

Συμμετοχή στην πιλοτική εφαρμογή του  προγράμματος «ΜΕΛΙΝΑ – Εκπαίδευση και Πολιτισμός” , στο πρόγραμμα “ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Η μετάβαση: Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών νέων ειδικοτήτων και δασκάλων στα δημοτικά σχολεία”

Συμμετοχή σε επιστημονικά συνέδρια ως εισηγητής με ατομικές ή ομαδικές εργασίες, οι οποίες συνδέονται στενά με την εισαγωγή και την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στο πρωτοβάθμιο σχολείο στα γνωστικά αντικείμενα της Γλώσσας και της Ιστορίας.

Ανήκω στο μητρώο των επιμορφωτών της “Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Δράση” (ΑΔΑ: ΒΕΖΓ9-Μ2Ζ/19-4-2013, ΥΠ.Π.Θ.Π.Α.).

Η καλλιέργεια της ιστορικής σκέψης και της δημοκρατικής πολιτειότητας, η ανάπτυξη και εφαρμογή σχεδίων εργασίας (project) τοπικής ιστορίας, και η αξιοποίηση εργαλείων των ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση συνιστούν τα πεδία της ερευνητικής και συγγραφικής μου δραστηριότητας.

Πλήρες βιογραφικόΜΑΚΑΡΑΤΖΗΣ_ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ_ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ 2020

Loading

Τα σχόλια είναι κλειστά.