Την Τετάρτη, 03 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 18:00-20:00 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική τηλεσυνάντηση με θέμα «Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς δυσκολίες μάθησης και συμπεριφοράς. Την τηλεσυνάντηση οργάνωσε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 Γεώργιος Μακαρατζής και ο Συντονιστής Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Νικόλαος Μπίνιας του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με την παιδαγωγική ομάδα του ΚΕΣΥ που αποτελείται από τους/τις:
1. Ταϊλαχίδη Σάββα Προϊστάμενο Κ.Ε.Σ.Υ. Ημαθίας,
2. Παρασκευαΐδη Ν. Ψυχολόγος,
3. Ιωσηφίδου Π. Λογοθεραπεύτρια,
4. Γρηγοριάδου Ειρ. Ψυχολόγος,
5. Κουρούκα Αγγ. Εργοθεραπεύτρια,
6. Γκανάτσιου Γ. Νηπιαγωγός ΕΑΕ,
7. Μαρούδα Ν. Ειδική Παιδαγωγός
Στην τηλεσυνάντηση συμμετείχαν εκπαιδευτικοί: των τάξεων στις οποίες φοιτούν μαθητές και μαθήτριες με παράλληλη στήριξη και βοηθητικό προσωπικό ή επισκέπτονται το Τμήμα Ένταξης, της παράλληλης στήριξης, του τμήματος ένταξης, καθώς και νοσηλευτές και νοσηλεύτριες, το βοηθητικό προσωπικό, ψυχολόγοι των ομάδων σχολείων και μέλη της ΕΔΕΑΥ (ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί).
Τα θέματα που παρουσιάστηκαν αφορούσαν (1) στις συνεργατικές πρακτικές εκπαίδευσης.Από τη θεωρία στην πράξη (Γεώργιος Μακαρατζής), (2) τη συμπερίληψη μαθητών/τριών με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Νικόλαος Μπίνιας), (3) τα κίνητρα μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ή/και Αναπηρία: Διερεύνηση και αξιοποίηση ευρημάτων (Σάββας Ταϊλαχίδης), (4) τη σύνταξη και εφαρμογή εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος (Γεωργία Γκανάτσιου) και (5) τις πρακτικές αντιμετώπισης παιδιών με ΔΕΠ/Υ στο σχολείο (Αγγελική-Σταυρούλα Κουρούκα, Νίνα Μαρούδα).
Η τηλεσυνάντηση ολοκληρώθηκε με τη συζήτηση, όπου απαντήθηκαν ερωτήσεις των εκπαιδευτικών αλλά ακούστηκαν τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών.
Ευχαριστούμε τους/τις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στην επιμορφωτική τηλεσυνάντηση καθώς και τους εισηγητές και τις εισηγήτριες που συνέβαλαν τα μέγιστα στην επιτυχία της επιμορφωτικής τηλεσυνάντησης.
Εισηγήσεις
- Συνεργατικές πρακτικές εκπαίδευσης. Από τη θεωρία στην πράξη (Γεώργιος Μακαρατζής)
2.Τα κίνητρα μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ή/και Αναπηρία: Διερεύνηση και αξιοποίηση ευρημάτων (Σάββας Ταϊλαχίδης)
ΚΙΝΗΤΡΑ3. Σύνταξη και εφαρμογή εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος (Γεωργία Γκανάτσιου)
Σύνταξη και Εφαρμογή Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος4. Πρακτικές αντιμετώπισης παιδιών με ΔΕΠ/Υ στο σχολείο (Αγγελική-Σταυρούλα Κουρούκα, Νίνα Μαρούδα).
Διαχειριση παιδιων με δεπυ μεσα στη σχολικη ταξηΕκπαιδευτικό υλικό