• 2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow
    2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow

Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς δυσκολίες μάθησης και συμπεριφοράς

Την Τετάρτη, 03 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 18:00-20:00 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική τηλεσυνάντηση με θέμα «Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς δυσκολίες μάθησης και συμπεριφοράς. Την τηλεσυνάντηση οργάνωσε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 Γεώργιος Μακαρατζής και ο Συντονιστής Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Νικόλαος Μπίνιας του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με την παιδαγωγική ομάδα του ΚΕΣΥ που αποτελείται από τους/τις:
1. Ταϊλαχίδη Σάββα Προϊστάμενο Κ.Ε.Σ.Υ. Ημαθίας,
2. Παρασκευαΐδη Ν. Ψυχολόγος,
3. Ιωσηφίδου Π. Λογοθεραπεύτρια,
4. Γρηγοριάδου Ειρ. Ψυχολόγος,
5. Κουρούκα Αγγ. Εργοθεραπεύτρια,
6. Γκανάτσιου Γ. Νηπιαγωγός ΕΑΕ,
7. Μαρούδα Ν. Ειδική Παιδαγωγός
Στην τηλεσυνάντηση συμμετείχαν εκπαιδευτικοί: των τάξεων στις οποίες φοιτούν μαθητές και μαθήτριες με παράλληλη στήριξη και βοηθητικό προσωπικό ή επισκέπτονται το Τμήμα Ένταξης, της παράλληλης στήριξης, του τμήματος ένταξης, καθώς και νοσηλευτές και νοσηλεύτριες, το βοηθητικό προσωπικό, ψυχολόγοι των ομάδων σχολείων και μέλη της ΕΔΕΑΥ (ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί).
Τα θέματα που παρουσιάστηκαν αφορούσαν (1) στις συνεργατικές πρακτικές εκπαίδευσης.Από τη θεωρία στην πράξη (Γεώργιος Μακαρατζής), (2) τη συμπερίληψη μαθητών/τριών με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Νικόλαος Μπίνιας), (3) τα κίνητρα μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ή/και Αναπηρία: Διερεύνηση και αξιοποίηση ευρημάτων (Σάββας Ταϊλαχίδης), (4) τη σύνταξη και εφαρμογή εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος (Γεωργία Γκανάτσιου) και (5) τις πρακτικές αντιμετώπισης παιδιών με ΔΕΠ/Υ στο σχολείο (Αγγελική-Σταυρούλα Κουρούκα, Νίνα Μαρούδα).
Η τηλεσυνάντηση ολοκληρώθηκε με τη συζήτηση, όπου απαντήθηκαν ερωτήσεις των εκπαιδευτικών αλλά ακούστηκαν τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών.
Ευχαριστούμε τους/τις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στην επιμορφωτική τηλεσυνάντηση καθώς και τους εισηγητές και τις εισηγήτριες που συνέβαλαν τα μέγιστα στην επιτυχία της επιμορφωτικής τηλεσυνάντησης.

Εισηγήσεις

  1. Συνεργατικές πρακτικές εκπαίδευσης. Από τη θεωρία στην πράξη (Γεώργιος Μακαρατζής)
ΜΑΚΑΡΑΤΖΗΣ_ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΠΑΙΔΙΩΝ_2021

2.Τα κίνητρα μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ή/και Αναπηρία: Διερεύνηση και αξιοποίηση ευρημάτων (Σάββας Ταϊλαχίδης)

ΚΙΝΗΤΡΑ

3. Σύνταξη και εφαρμογή εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος (Γεωργία Γκανάτσιου)

Σύνταξη και Εφαρμογή Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος

4. Πρακτικές αντιμετώπισης παιδιών με ΔΕΠ/Υ στο σχολείο (Αγγελική-Σταυρούλα Κουρούκα, Νίνα Μαρούδα).

Διαχειριση παιδιων με δεπυ μεσα στη σχολικη ταξη

Εκπαιδευτικό υλικό

ΥΠΑΙΠΘ, Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΥΠΑΙΠΘ, Δειγματικό Εκπαιδευτικό Υλικό για την Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Loading

admin

Είμαι Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 στο 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής μακεδονίας με έδρα τη Βέροια Ημαθίας. Είμαι κάτοχος Διπλώματος Διετούς Μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής και κάτοχος Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Παιδαγωγική και Διδάκτορας στις Επιστήμες της Αγωγής της Παιδαγωγικής Σχολής - Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο γνωστικό πεδίο Διδακτική της Ιστορίας και Νέες Τεχνολογίες. Επίσης, είμαι πιστοποιημένος επιμορφωτής στο εθνικό πρόγραμμα «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία»(Υπ.Ε.Π.Θ. – ΠΙ). Συμμετείχα σε συνέδρια με ατομικές ή ομαδικές εργασίες, οι οποίες συνδέονται στενά με τη διδασκαλία της Ιστορίας με και χωρίς την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών Άρθρα μου έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων. Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδασκαλία και τη μάθηση, η ένταξη της πολυπρισματικότητας στο μάθημα της ιστορίας προς όφελος της ιστορικής σκέψης και την πολιτειότητας και η ανάπτυξη εκπαιδευτικών λογισμικών συνιστούν τα βασικά πεδία της ερευνητικής και συγγραφικής του δραστηριότητας.

Αφήστε μια απάντηση