Τον Απρίλιο και Μάιο του 2019, πραγματοποιήθηκαν στο 2ο, 3ο, 6ο, 10ο, 12ο, 13ο και 14ο Δημοτικά Σχολεία της Βέροιας ενδοσχολικές επιμορφωτικές ημερίδες με θέμα «Προβλήματα συμπεριφοράς και αντιμετώπισή τους».
Οι ημερίδες διοργανώθηκαν από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 Γεώργιο Μακαρατζή και τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 Ευαγγελία Μπούτσκου του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τους συλλόγους διδασκόντων των σχολικών μονάδων στο πλαίσιο ικανοποίησης των αιτημάτων τους προκειμένου να αποκτήσουν γνώση και να καλλιεργήσουν δεξιότητες για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που σχετίζονται με τη συμπεριφορά των μαθητών/τριών της τάξης τους.
Στο τέλος της ημερίδας οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο.
Είμαι Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 στο 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής μακεδονίας με έδρα τη Βέροια Ημαθίας. Είμαι κάτοχος Διπλώματος Διετούς Μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής και κάτοχος Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Παιδαγωγική και Διδάκτορας στις Επιστήμες της Αγωγής της Παιδαγωγικής Σχολής - Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο γνωστικό πεδίο Διδακτική της Ιστορίας και Νέες Τεχνολογίες.
Επίσης, είμαι πιστοποιημένος επιμορφωτής στο εθνικό πρόγραμμα «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία»(Υπ.Ε.Π.Θ. – ΠΙ).
Συμμετείχα σε συνέδρια με ατομικές ή ομαδικές εργασίες, οι οποίες συνδέονται στενά με τη διδασκαλία της Ιστορίας με και χωρίς την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών Άρθρα μου έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων.
Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδασκαλία και τη μάθηση, η ένταξη της πολυπρισματικότητας στο μάθημα της ιστορίας προς όφελος της ιστορικής σκέψης και την πολιτειότητας και η ανάπτυξη εκπαιδευτικών λογισμικών συνιστούν τα βασικά πεδία της ερευνητικής και συγγραφικής του δραστηριότητας.