• 2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow
    2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow

Περιγραφική αξιολόγηση

Στις 21 Μαρτίου 2019, στο 10ο Δημοτικό σχολείο Βέροιας πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη επιμορφωτιλή συνάντηση των Δ/ντών και Δ/ντριών με θέμα “Η περιγραφική αξιολόγηση”.
Στο πρώτο μέρος της  επιμόρφωσης παρουσιάστηκε το θεσμικό πλαίσιο της περιγραφικής αξιολόγησης των μαθητών/τριών στην υποχρεωτική εκπαίδευση, οι μέθοδοι αξιολόγησης, τα στάδια της αξιολόγησης στη σχολική τάξη, οι μορφές περιγραφικής αξιολόγησης και η Έκθεση Προόδου.
Στο δεύτερο μέρος παρουσιάστηκε η πιλοτική εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης στην υποχρεωτική εκπαίδευση, οι Οδηγοί Εκπαιδευτικού για την περιγραφική Αξιολόγηση στο Δημοτικό ανά γνωστικό αντικείμενο και ενδεικτικά σενάρια περιγραφικής αξιολόγησης για το μάθημα της Γλώσσας, των Μαθηματικών και της Ιστορίας.
Στη συνέχεια ακολούθησαν οι ερωτήσεις των συμμετεχόντων, οι οποίες επικεντρώθηκαν στον επιπρόσθετο χρόνο που χρειάζεται ο/η εκπαιδευτικός τόσο για την προετοιμασία όσο και την εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης. Στο τέλος δόθηκαν  διευκρινίσεις που αφορούσαν στον τρόπο αξιολόγησης των δεδομένων και στη συχνότητα της αξιολόγησης, δηλαδή αν θα είναι καθημερινή, εβδομαδιαία ή μηνιαία.
Γενικά, φάνηκε ότι οι εκπαιδευτικοί και τα στελέχη που συμμετείχαν στην επιμορφωτική συνάντηση θεωρούν την περιγραφική αξιολόγηση ως ένα καινοτόμο πρόγραμμα, το οποίο, όμως, χρειάζεται βελτιώσεις και αλλαγές, ώστε να προσαρμοστεί καλύτερα στο ελληνικό πρωτοβάθμιο σχολείο και να γίνει αποτελεσματικότερο.

Εισήγηση Γεωργίου Μακαρατζή “Περιγραφική αξιολόγηση: Θεσμικό και διδακτικό πλαίσιο”.


Υλικό του ΙΕΠ για την πιλοτική εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης

Υλικό του ΙΕΠ για την περιγραφική αξιολόγηση

Visitor Counter

1

Loading

admin

Είμαι Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 στο 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής μακεδονίας με έδρα τη Βέροια Ημαθίας. Είμαι κάτοχος Διπλώματος Διετούς Μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής και κάτοχος Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Παιδαγωγική και Διδάκτορας στις Επιστήμες της Αγωγής της Παιδαγωγικής Σχολής - Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο γνωστικό πεδίο Διδακτική της Ιστορίας και Νέες Τεχνολογίες. Επίσης, είμαι πιστοποιημένος επιμορφωτής στο εθνικό πρόγραμμα «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία»(Υπ.Ε.Π.Θ. – ΠΙ). Συμμετείχα σε συνέδρια με ατομικές ή ομαδικές εργασίες, οι οποίες συνδέονται στενά με τη διδασκαλία της Ιστορίας με και χωρίς την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών Άρθρα μου έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων. Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδασκαλία και τη μάθηση, η ένταξη της πολυπρισματικότητας στο μάθημα της ιστορίας προς όφελος της ιστορικής σκέψης και την πολιτειότητας και η ανάπτυξη εκπαιδευτικών λογισμικών συνιστούν τα βασικά πεδία της ερευνητικής και συγγραφικής του δραστηριότητας.

Αφήστε μια απάντηση