• 2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow
    2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow

Η μετάβαση των μαθητών του νηπιαγωγείου στο δημοτικό σχολείο

Την Παρασκευή 06/09/2019, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική ημερίδα με θέμα “Η μετάβαση των μαθητών του νηπιαγωγείου στο δημοτικό σχολείο”, η οποία διοργανώθηκε από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 Γεώργιο Μακαρατζή σε συνεργασία με την Ευθυμία Γώτη, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ60.
Στην ημερίδα συμμετείχαν προϊστάμενες των νηπιαγωγείων και διευθυντές/ντριες δημοτικών σχολείων του Νομού Ημαθίας.

Αντικείμενο της επιμόρφωσης ήταν η ανάδειξη της σπουδαιότητας της μετάβασης των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο. Η μετάβαση αυτή θεωρείται ως ένα προσωπικό, ιδιαίτερο και μοναδικό βίωμα και ως μια από τις κρισιμότερες περιόδους της παιδικής ηλικίας, καθώς αποτελεί σημαντικό σταθμό στην εξέλιξή του παιδιού.

Εκπαιδευτικό υλικό

Εισήγηση: Η μετάβαση των μαθητών του νηπιαγωγείου στο δημοτικό σχολείο (Ευθυμία Γώτη)

Στην εισήγηση  παρουσιάζεται η ιστορική αναδρομή και τα μοντέλα της μετάβασης, τα ευεργετικά οφέλη για τους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και τα στάδια ενός κοινού σχεδίου δράσης από νηπιαγωγούς και δασκάλους/ες.


Ιστοσελίδες

ESOS,  Ομαλή μετάβαση νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο

Ελπίδα Τοκμακίδου, Σύγχρονες προσεγγίσεις στο ζήτημα της μετάβασης του παιδιού από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο,

Sakellariou, Maria, Panagiota, Strati, Rodokleia, Anagnostopoulou. Οι παράγοντες που επηρεάζουν την ομαλή μετάβαση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο.

Loading

admin

Είμαι Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 στο 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής μακεδονίας με έδρα τη Βέροια Ημαθίας. Είμαι κάτοχος Διπλώματος Διετούς Μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής και κάτοχος Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Παιδαγωγική και Διδάκτορας στις Επιστήμες της Αγωγής της Παιδαγωγικής Σχολής - Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο γνωστικό πεδίο Διδακτική της Ιστορίας και Νέες Τεχνολογίες. Επίσης, είμαι πιστοποιημένος επιμορφωτής στο εθνικό πρόγραμμα «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία»(Υπ.Ε.Π.Θ. – ΠΙ). Συμμετείχα σε συνέδρια με ατομικές ή ομαδικές εργασίες, οι οποίες συνδέονται στενά με τη διδασκαλία της Ιστορίας με και χωρίς την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών Άρθρα μου έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων. Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδασκαλία και τη μάθηση, η ένταξη της πολυπρισματικότητας στο μάθημα της ιστορίας προς όφελος της ιστορικής σκέψης και την πολιτειότητας και η ανάπτυξη εκπαιδευτικών λογισμικών συνιστούν τα βασικά πεδία της ερευνητικής και συγγραφικής του δραστηριότητας.

Αφήστε μια απάντηση