• 2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow
    2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow

Ευρωπαϊκά προγράμματα στην Εκπαίδευση: Εtwinning και Erasmus Plus

Τρίτη, 28/01/2020 
3ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας

Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Γεώργιος Μακαρατζής του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας Νικόλαο Αμανατίδη και την Πρεσβευτή eTwinning Πέλλας, Ημαθίας, και Πιερίας Ευαγγελία Σαρίγκολη πραγματοποίησαν στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας επιμορφωτική ημερίδα με θέμα «Ευρωπαϊκά προγράμματα στην Εκπαίδευση: Εtwinning και Erasmus Plus».

Θέματα ημερίδας:
1. Γεώργιος Μακαρατζής, Εισαγωγή στη θεματική της ημερίδας.Παρουσιάστηκε η σημασία των διασχολικών συνεργασιών τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
2. Νίκος Αμανατίδης, Ευρωπαϊκά προγράμματα στην Εκπαίδευση. Erasmus Plus. Παρουσιάστηκαν α) ο τρόπος σχεδιασμού και υλοποίησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus Plus από τις σχολικές μονάδες και β) τα εκπαιδευτικά οφέλη που μπορούν να προκύψουν μέσα από την συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε αυτά,
3. Ευαγγελία Σαρίγκολη, eTwinning: Ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα ανάπτυξης καινοτόμων ιδεών και έργων. Ειδική αναφορά στη δράση E-Twinning και τις δυνατότητες αξιοποίησής της ηλεκτρονικής πλατφόρμας E-Twinning στην δρομολόγηση διασχολικών συνεργασιών από τους εκπαιδευτικούς.
4. Μαρία Ταχτσόγλου, Tα Εrasmus plus ευρωπαϊκά προγράμματα μεταμορφώνουν τις ζωές. Παρουσιάστηκε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα που υλοποιείται στο Δημοτικό Σχολείο Πλατέος Ημαθίας.
5. Ουρανία Σισμανίδου, Κέρδη και οφέλη από μια επιτυχημένη συνεργασία eTwinning. Παρουσιάστηκε το πρόγραμμα που υλοποίησε η εκπαιδευτικός.

Εκπαιδευτικό υλικό




Visitor Counter

1

Loading

admin

Είμαι Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 στο 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής μακεδονίας με έδρα τη Βέροια Ημαθίας. Είμαι κάτοχος Διπλώματος Διετούς Μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής και κάτοχος Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Παιδαγωγική και Διδάκτορας στις Επιστήμες της Αγωγής της Παιδαγωγικής Σχολής - Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο γνωστικό πεδίο Διδακτική της Ιστορίας και Νέες Τεχνολογίες. Επίσης, είμαι πιστοποιημένος επιμορφωτής στο εθνικό πρόγραμμα «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία»(Υπ.Ε.Π.Θ. – ΠΙ). Συμμετείχα σε συνέδρια με ατομικές ή ομαδικές εργασίες, οι οποίες συνδέονται στενά με τη διδασκαλία της Ιστορίας με και χωρίς την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών Άρθρα μου έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων. Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδασκαλία και τη μάθηση, η ένταξη της πολυπρισματικότητας στο μάθημα της ιστορίας προς όφελος της ιστορικής σκέψης και την πολιτειότητας και η ανάπτυξη εκπαιδευτικών λογισμικών συνιστούν τα βασικά πεδία της ερευνητικής και συγγραφικής του δραστηριότητας.

Αφήστε μια απάντηση