• 2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow
    2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow

Παιδαγωγική αντιμετώπιση της προβληματικής συμπεριφοράς στη σχολική τάξη

Στο πλαίσιο του προγραμματισμού επιμορφώσεων των Δημοτικών Σχολείων παιδαγωγικής μας ευθύνης πραγματοποιήσαμε σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε Ημαθίας «ΠΡΟΣΒΑΣΗ» έξι ενδοσχολικές επιμορφωτικές ημερίδες με θέμα «Παιδαγωγική αντιμετώπιση της προβληματικής συμπεριφοράς στη σχολική τάξη».
Στις ημερίδες συμμετείχαν έντεκα σχολικές μονάδες: 5ο,  6ο, 7ο, 8ο , 9ο , 16ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ, ΒΕΡΓΙΝΑΣ-ΠΑΛΑΤΙΤΣΙΩΝ, ΔΙΑΒΑΤΟΥ-ΜΕΣΗΣ, ΣΤΑΥΡΟΥ,  ΤΡΙΠΟΤΑΜΟΥ-ΡΑΧΗΣ ,

Θέματα ημερίδων
Ορισμός της προβληματικής συμπεριφοράς
– Παράγοντες που επιδρούν στην εμφάνιση της προβληματικής συμπεριφοράς
– Γιατί μας απασχολεί η προβληματική συμπεριφορά των μαθητών/τριών.
– Παιδαγωγική αντιμετώπιση της προβληματικής συμπεριφοράς
– Ο ρόλος του/της εκπαιδευτικού
– Ένα μοντέλο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων συμπεριφοράς
– Η οικοσυστημική προσέγγιση αντιμετώπισης της προβληματικής συμπεριφοράς

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
• Χρήστος Σκαλουπάκας, Τέρψη Κορπά, Φωτεινή Λύτρα. Οδηγός Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΕΠ) για μαθητές με Προβλήματα Συμπεριφοράς. ΙΕΠ
• Alex Molnar, Barbara Kindquist (2013). Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο. Οικοσυστημική προσέγγιση.
• Clemens Hillenbrand (2011). Εισαγωγή στην Παιδαγωγική των Διαταραχών Συμπεριφοράς. ΙΩΝ: Αθήνα
• Hλίας Κουρκούτας (2011). Προβλήματα συμπεριφοράς στα παιδιά. Παρεμβάσεις στο πλαίσιο της οικογένειας και του σχολείου, ΤΟΠΟΣ: Αθήνα
• Κώστας Χρηστάκης (2011). Προβλήματα συμπεριφοράς στη σχολική ηλικία. Εκτίμηση, πρόληψη, καταγραφή, αντιμετώπιση. ΔΙΑΔΡΑΣΗ: Αθήνα.
• Compasito – Μικρή πυξίδα – Εγχειρίδιο εκπαίδευσης στα ανθρώπινα δικαιώματα για παιδιά

Εκπαιδευτικό υλικό



Visitor Counter

1

Loading

admin

Είμαι Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 στο 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής μακεδονίας με έδρα τη Βέροια Ημαθίας. Είμαι κάτοχος Διπλώματος Διετούς Μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής και κάτοχος Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Παιδαγωγική και Διδάκτορας στις Επιστήμες της Αγωγής της Παιδαγωγικής Σχολής - Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο γνωστικό πεδίο Διδακτική της Ιστορίας και Νέες Τεχνολογίες. Επίσης, είμαι πιστοποιημένος επιμορφωτής στο εθνικό πρόγραμμα «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία»(Υπ.Ε.Π.Θ. – ΠΙ). Συμμετείχα σε συνέδρια με ατομικές ή ομαδικές εργασίες, οι οποίες συνδέονται στενά με τη διδασκαλία της Ιστορίας με και χωρίς την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών Άρθρα μου έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων. Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδασκαλία και τη μάθηση, η ένταξη της πολυπρισματικότητας στο μάθημα της ιστορίας προς όφελος της ιστορικής σκέψης και την πολιτειότητας και η ανάπτυξη εκπαιδευτικών λογισμικών συνιστούν τα βασικά πεδία της ερευνητικής και συγγραφικής του δραστηριότητας.

Αφήστε μια απάντηση