• 2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow
    2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow

Διαχείριση διδακτέας ύλης

Οι εκπαιδευτικοί της Α΄ τάξης  των σχολικών μονάδων που εμφανίζονται στο παρακάτω πίνακα συμμετείχαν σε παιδαγωγική συνάντηση με θέμα «Διαχείριση διδακτέας ύλης».

Ημερομηνία Σχολικές μονάδες Τόπος συνάντησης Ώρα
25-09-2019 1ο, 2ο, 4ο, 6ο, 7ο, 12ο, 13ο ΔΣ ΒΕΡΟΙΑΣ, ΔΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ, ΔΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ – ΠΑΛΑΤΙΤΣΙΩΝ, ΔΣ ΡΙΖΩΜΑΤΩΝ, 1ο ΔΣ ΒΕΡΟΙΑΣ 12:00 – 14:00
30-09-2019 3ο, 5ο, 8ο, 9ο, 10ο, 14ο, 16ο ΔΣ ΒΕΡΟΙΑΣ, ΔΣ ΡΑΧΗΣ-ΤΡΙΠΟΤΑΜΟΥ, ΔΣ ΣΤΑΥΡΟΥ, ΔΣ ΔΙΑΒΑΤΟΥ – ΜΕΣΗΣ 10ο ΔΣ ΒΕΡΟΙΑΣ 12:00 –   14:00

Αντικείμενο της παιδαγωγικής συνάντησης ήταν η ενημέρωση των εκπαιδευτικών στα παρακάτω ζητήματα:
1 Έννοια και φύση της διδακτέας ύλης
2. Πόροι της διδακτέας ύλης
3. Παιδαγωγικά και διδακτικά ζητήματα της διδακτέας ύλης
3. Προγραμματισμός της διδακτέας ύλης

Εκπαιδευτικό υλικό

  • Εισήγηση του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Γεωργίου Μακαρατζή “Διαχείριση διδακτέας ύλης”

  • Πόροι διδακτέας ύλης

ΔΕΠΠΣ –ΑΠΣ- ΓΛΩΣΣΑΣ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ –ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Διδακτικά πακέτα για την Α΄ Δημοτικού

Βιβλία δασκάλου Α΄Τάξης

Διαδραστικά ψηφιακά βιβλία για την Α΄ Δημοτικού

Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γλώσσας Α΄ – Β΄Δημοτικού

Εκπαιδευτικό Λογισμικό Μελέτη Περιβάλλοντος 

Εκπαιδευτικό Λογισμικό “Το παράξενο ταξίδι του Φουντούλη”

Εκπαιδευτικό Λογισμικό “Περιβάλλον. Η προστασία του δάσους”

Εκπαιδευτική Τηλεόραση

Κάθε γράμμα είναι ένας ήχος! Η Αλφαβήτα με φωνήματα

Κατ’ οίκον εργασίες

Εγκύκλιος «Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2019-2020»

Το ζήτημα των κατ΄ οίκον εργασιών διασαφηνίζεται με τις με αριθ. Φ.12/428/85241/Γ1/18-8-2003 και
Φ.12/342/35602/Γ1/9-5-2005 εγκυκλίους του Υ.ΠAI.Θ. με θέμα: «Κατ’ οίκον εργασίες».
Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων αναφορικά με τις κατ’ οίκον εργασίες, λαμβάνουν υπόψη ότι πρέπει να
αποφεύγεται το πλήθος των εργασιών, οι οποίες δε συμβάλλουν στην ποιοτική πρόσληψη της γνώσης, στην
ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης και σίγουρα δεν υποβοηθούν τον μαθητή/τρια στην οικοδόμηση
τόσο των κατώτερων (γνώση, κατανόηση, εφαρμογή) όσο και των ανώτερων (ανάλυση, σύνθεση, αξιολόγηση)
βαθμίδων της γνωστικής ταξινομίας.
Επισημαίνεται ότι οι φωτοτυπημένες εργασίες πρέπει να περιορίζονται στο ελάχιστο δυνατό.

Εξορθολογισμός διδακτέας ύλης

Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Γλώσσας

Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος των Μαθηματικών

Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης των Φυσικών Επιστημών

  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ

Loading

admin

Είμαι Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 στο 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής μακεδονίας με έδρα τη Βέροια Ημαθίας. Είμαι κάτοχος Διπλώματος Διετούς Μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής και κάτοχος Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Παιδαγωγική και Διδάκτορας στις Επιστήμες της Αγωγής της Παιδαγωγικής Σχολής - Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο γνωστικό πεδίο Διδακτική της Ιστορίας και Νέες Τεχνολογίες. Επίσης, είμαι πιστοποιημένος επιμορφωτής στο εθνικό πρόγραμμα «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία»(Υπ.Ε.Π.Θ. – ΠΙ). Συμμετείχα σε συνέδρια με ατομικές ή ομαδικές εργασίες, οι οποίες συνδέονται στενά με τη διδασκαλία της Ιστορίας με και χωρίς την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών Άρθρα μου έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων. Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδασκαλία και τη μάθηση, η ένταξη της πολυπρισματικότητας στο μάθημα της ιστορίας προς όφελος της ιστορικής σκέψης και την πολιτειότητας και η ανάπτυξη εκπαιδευτικών λογισμικών συνιστούν τα βασικά πεδία της ερευνητικής και συγγραφικής του δραστηριότητας.

Αφήστε μια απάντηση