• 2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow
    2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow

Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς

Την Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2019, στην αίθουσα του Παύλειου Πολιτιστικού Κέντρου (Μεντρεσέ Τζαμί) της Ιεράς Μητρόπολης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας, από 8.30 έως 14:00, πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική ημερίδα με θέμα «Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς».
Η ημερίδα οργανώθηκε από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Γεώργιο Μακαρατζή και τον Συντονιστή Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Νικόλαο Μπίνια του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας. Στην ημερίδα συμμετείχαν: (α) οι εκπαιδευτικοί των τάξεων στις οποίες φοιτούν μαθητές και μαθήτριες με παράλληλη στήριξη και βοηθητικό προσωπικό ή επισκέπτονται το τμήμα ένταξης (β) οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης (γ) οι εκπαιδευτικοί του τμήματος ένταξης (δ) οι νοσηλευτές και τις νοσηλεύτριες (ε) το βοηθητικό προσωπικό (στ) οι ψυχολόγοι των ομάδων σχολείων και (ζ) τα μέλη της ΕΔΕΑΥ (ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί) των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Βέροιας.
Στην ημερίδα παρουσιάστηκε το θεσμικό και παιδαγωγικό πλαίσιο των δομών ειδικής αγωγής στο γενικό σχολείο, καθώς και συνεργατικές πρακτικές συνεκπαίδευσης. Στη συνέχεια, οι εκπαιδευτικοί χωρίστηκαν σε ομάδες. Κάθε ομάδα, αφού διάβασε τη διάγνωση ενός μαθητή ή μιας μαθήτριας, ετοίμασε το Ατομικό Πρόγραμμα Παρέμβασης για την αντιμετώπιση των δυσκολιών μάθησης ή συμπεριφοράς του/της. Κατόπιν, ένας/μια εκπρόσωπος από κάθε ομάδα παρουσίασε το Ατομικό Πρόγραμμα Παρέμβασης. Ακολούθησε συζήτηση.
Ευχαριστούμε τους/τις εκπαιδευτικούς για την ενεργή συμμετοχή τους, καθώς και για τον γόνιμο διάλογο που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια της επιμορφωτικής ημερίδας.
Τέλος, θέλουμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας στον π. Αθηναγόρα και τον π. Ναθαναήλ της Ιεράς Μητρόπολης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας για την παραχώρηση της αίθουσας του Παύλειου Πολιτιστικού Κέντρου, καθώς και για την υποστήριξη της επιμορφωτικής ημερίδας.

Εκπαιδευτικό υλικό


Visitor Counter

1

Loading

admin

Είμαι Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 στο 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής μακεδονίας με έδρα τη Βέροια Ημαθίας. Είμαι κάτοχος Διπλώματος Διετούς Μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής και κάτοχος Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Παιδαγωγική και Διδάκτορας στις Επιστήμες της Αγωγής της Παιδαγωγικής Σχολής - Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο γνωστικό πεδίο Διδακτική της Ιστορίας και Νέες Τεχνολογίες. Επίσης, είμαι πιστοποιημένος επιμορφωτής στο εθνικό πρόγραμμα «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία»(Υπ.Ε.Π.Θ. – ΠΙ). Συμμετείχα σε συνέδρια με ατομικές ή ομαδικές εργασίες, οι οποίες συνδέονται στενά με τη διδασκαλία της Ιστορίας με και χωρίς την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών Άρθρα μου έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων. Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδασκαλία και τη μάθηση, η ένταξη της πολυπρισματικότητας στο μάθημα της ιστορίας προς όφελος της ιστορικής σκέψης και την πολιτειότητας και η ανάπτυξη εκπαιδευτικών λογισμικών συνιστούν τα βασικά πεδία της ερευνητικής και συγγραφικής του δραστηριότητας.

Αφήστε μια απάντηση