• 2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow
    2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow

Οδηγοί εκμάθησης του Edmodo

  • Η χρήση του edmodo στο σχολείο: Γνωριμία με το περιβάλλον μιας ηλεκτρονικής τάξης και του edmodo.
  • Δυνατότητες και χρήση του edmodo στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Εγγραφή και εισαγωγή στο edmodo, ως εκπαιδευτικός (προαπαιτούμενο η ύπαρξη ενός λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τους εκπαιδευόμενους)
  • Εγγραφή και εισαγωγή στο περιβάλλον του edmodo ως μαθητής (δεν απαιτείται λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου)
  • Εγγραφή του εκπαιδευόμενου ως μαθητή σε μία τάξη.
  • Εγγραφή του γονέα στο edmodo
  • Το edmodo ως εργαλείο επικοινωνίας διαμοιρασμού πληροφορίας.
  • Τύποι αρχείων και τρόποι διαμοιρασμού.
  • Αποθήκευση και διαμοιρασμός αρχείων στην τάξη του edmodo.
  • Η χρήση του Μicrosoft Office μέσω της πλατφόρμας του edmodo
  • Παρουσίαση των εργαλείων αξιολόγησης του edmοdo.
  • Η χρήση του quiz στην αξιολόγηση του μαθήματος.
  • Η χρήση της εργασίας στην αξιολόγηση του μαθήματος.
  • Οργάνωση και εμφάνιση του βαθμολογίου..
  • Επιβράβευση μαθητών

Σπύρος Αλεξίου, Χρήστος Μανωλάκης, Οδηγοί χρήσης του Edmodo

Loading

admin

Είμαι Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 στο 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής μακεδονίας με έδρα τη Βέροια Ημαθίας. Είμαι κάτοχος Διπλώματος Διετούς Μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής και κάτοχος Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Παιδαγωγική και Διδάκτορας στις Επιστήμες της Αγωγής της Παιδαγωγικής Σχολής - Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο γνωστικό πεδίο Διδακτική της Ιστορίας και Νέες Τεχνολογίες. Επίσης, είμαι πιστοποιημένος επιμορφωτής στο εθνικό πρόγραμμα «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία»(Υπ.Ε.Π.Θ. – ΠΙ). Συμμετείχα σε συνέδρια με ατομικές ή ομαδικές εργασίες, οι οποίες συνδέονται στενά με τη διδασκαλία της Ιστορίας με και χωρίς την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών Άρθρα μου έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων. Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδασκαλία και τη μάθηση, η ένταξη της πολυπρισματικότητας στο μάθημα της ιστορίας προς όφελος της ιστορικής σκέψης και την πολιτειότητας και η ανάπτυξη εκπαιδευτικών λογισμικών συνιστούν τα βασικά πεδία της ερευνητικής και συγγραφικής του δραστηριότητας.

Αφήστε μια απάντηση