• 2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow
    2
    IMG_20200214_095625 (Medium)
    IMG_20200214_095711 (Medium)
    IMG_20200214_101625 (Medium)
    IMG_20200217_111216 (Medium)
    IMG_20200217_111245 (Medium)
    IMG_20200221_103900 (Medium)
    IMG_20200221_104947 (Medium)
    IMG_20200221_105118 (Medium)
    IMG_20200221_105138 (Medium)
    IMG_20200120_124325 (Small)
    IMG_20200221_105306 (Medium)
    IMG_20200121_122213 (Small)
    IMG_20200121_122154 (Small)
    IMG_20200129_104131 (Small)
    IMG_20200129_104049 (Small)
    IMG_20200131_110712 (Small)
    IMG_20200131_110647 (Small)
    IMG_20191106_125635 (Small)
    IMG_20191106_125708
    2
    previous arrow
    next arrow

Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς δυσκολίες μάθησης και συμπεριφοράς

Την Τετάρτη, 03 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 18:00-20:00 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική τηλεσυνάντηση με θέμα «Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς δυσκολίες μάθησης και συμπεριφοράς. Την τηλεσυνάντηση οργάνωσε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 Γεώργιος Μακαρατζής και ο Συντονιστής Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Νικόλαος Μπίνιας του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με…

Εμφάνιση άρθρου

Loading

Σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων Ιστορίας με τη χρήση των ΤΠΕ

Τι είναι εκπαιδευτικό σενάριο; Ποια είναι η δομή του; Πώς σχεδιάζω ένα εκπαιδευτικό σενάριο; Ποιες διδακτικές προσεγγίσεις προτείνονται σε ένα εκπαιδευτικό σενάριο; Πώς σχεδιάζω δραστηριότητες σε ένα εκπαιδευτικό σενάριο Ιστορίας; Ποια ψηφιακά εγαλεία να χρησιμοποιήσω για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων; Η παρακάτω παρουσίαση επειχειρεί να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα:.

Εμφάνιση άρθρου

Loading

Διδασκαλία της Ιστορίας με την αξιοποίηση πηγών

Η διδασκαλία της ιστορίας στο σχολείο ακολουθεί συνήθως παραδιακές προσεγγίσεις: ο δάσκαλος αφηγείται την “ιστορία”, απευθύνει ερωτήσεις στους μαθητές για να ελέγξει αν “έμαθαν την ιστορία”, και στη συνέχεια ακολουθούν οι εργασίες του σχολικού εγχειριδίου και η ανάθεση εργασίας στο σπίτι από το τετράδιο εργασιών. Η ιστορία, όμως, δεν είναι…

Εμφάνιση άρθρου

Loading